tirsdag 17. juni 2014

Begonia Swirl

Da har jeg omsider klart å ta bilder av sjalen mitt, det har vært ferdig en god stund alt... Er ikke blokket, litt usikker på om jeg skal gjøre det eller bare la det være som det er nå. Uansett, det ble et deilig sjal!




Fakta:
Mønster: Bergonia Swirl, fra Ravelry
Garn: Drops Lace i fargen lysblå, gikk med under 100g
Pinner: 3,5mm

Det var et greit sjal å strikke, mye huller på slutten, og noen feil snek seg inn, men bare jeg som ser og vet om dem. Garnet var glatt, spesielt når jeg skulle nøste opp over 800 meter for hånd.... Ja savnet en nøstemaskin da gitt. Men det gikk til slutt, og endte ikke i en krøll. Litt glatt å strikke med når det var tynn rillekant, men kom seg når det ble litt flere masker på pinnen. Kommer til å strikke flere sjal i framtiden med dette garnet.

Ha en fin uke, to dager til, så FERIE!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar