tirsdag 1. april 2014

Sokkedilla

Nå går det nok en gang i sokker hos meg. Ute skinner solen, og varmer, og gir en følelse av at nå er det VÅR! Så da er det ikke like fristende å strikke på varme ull-sokker, men på de tynne lette ullsokkene... Ja har begynt på nok et par sokker, et par ankelsokker denne gangen. Håper de er fort ferdig, for jeg savner slike i ullsokk samlingen... Bruker nesten bare ullsokker jeg, året rundt... Bruker rester til disse sokkene, rester fra blondeføttene.

Her er bilde av sokkene. Ja det er en pus med, linselusen... 

Hun bare må spise på oppleggstråden.... Kan jo ikke la noe så spennede ligge...

Før vårstemningen nådde strikketøyet mitt, hadde jeg fullført første Irish Rose sokken min, og kommet i gang med nummer to...

Linselusen er der fortsatt....

Men var ikke like spennennde når hun skulle stilles opp med sokken...
Lille trolljenten vår er i løp, og er så kosete og så kjelen at, og så maser hun, kurrer og kaller... Livat i heimen nå. Men snøen han bryr seg ikke om denne kosepusen, for han blir hun bare masete... Kommer ingen vei med en kastrert han. Heldigvis :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar