fredag 11. april 2014

Dyrkjøpt kattemat

Fredag ettermiddag og tom for mat til pus, dyrebutikken i feil rettning, og tilfeldigvis i samme rettning som påskefjell utfarten...
Denne damen orket ikke presse seg inn i den køen, for å så stå i køen.. Da ble det reserveløsning, innom senteret på veien hjem, og dyrebutikken der, selv om de ikke har favoritt maten, så hadde de noe han kunne klare seg med.

Og så til problemet, ved siden av dyrebutikken ligger bokhandelen... Når ikke min sønn var med og passet på at jeg styrte unna, så ja, da ble det en tur inn, og noen lapper fattigere, men bøker rikere kom jeg ut med dette..

Vel nå er i hvert fall påskekrimmen sikret... Blir nok Val som er første dame ut. Den har fått mye bra kritikk så jeg.
Og så måtte jeg ha boken Sokker. Har lest så mye god omtale av den på andre blogger, og sett så mange fine sokker. Så fort i den i butikken og fikk et godt inntrykk. Nå har jeg fått bladd litt mer i den, og ja, all skryt er vel fortjent så jeg, for her var det mange fine oppskrifter som jeg gleder meg til å prøve ut. 

God påske til deg som ser innom her!!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar