fredag 5. september 2014

Første del av mysterievotten

Er med i min første samstrikk, på Ravelry, mysterievotter. Her er mine etter første nøkkel


Begynte med magic loop, men det var ikke noe for meg, så klarte etter litt leiting å finne fire pinner i rett størrelse... Har egentlig en del strømpepinner i 2,5 mm, men de er opptatt på ulike prosjekter... Jeg strikker disse i garn fra garnkisten, et helt nøste Finull, antakelig fått en gang i tiden, og Lanett, rester etter noen sokker jeg strikket for en del år siden.

Har begynt på bursdags gaven til lillesøster, nok en Celtica, denne gangen strikker jeg den i en lys melert bruntone. Startet med de kjedelige armene...


Har også strikket litt på disse her igjen, Hermines hverdags sokker, fra Ravelry. Er et enkelt mønster, mye rett, noe vrang, og garnet er så fargerikt at det ikke kunne være stort mer mønster enn dette. 


Har satt inn støtet på julegaveproduksjonen også nå, men der kan jeg ikke vise så mye fram, i tilfelle enkelte ser innom her. Så er stor aktivitet på pinnene mine om dagen. Nå er det tilbake til kosen :)

Ha en fin helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar