søndag 20. juli 2014

Enda mer garn


Denne herligheten ventet på meg når jeg kom hjem fra fjellet. Det fine med det moderne hyttelivet er Internett. Når tiden er der, så ble det mulighet til å finne litt herlig nytt garn å prøve. Holst supersoft har fått mye god kritikk fra andre og måtte prøves, siden jeg hadde lyst å strikken noe sommerlig, prøver jeg også coast, blanding av ull og bomull. Og ja, det har absolutt falt i smak. Har begynt på en topp i sistnevnte garn.
Fargen er ikke helt riktig på bilde, den heller mere mot grønn. Toppen strikken med to tråder, for coast er tynt... Spent på hvordan den blir i bruk.

Reklame er ikke noe jeg vanligvis biter på, men med garn er jeg tydelig mer påvirkelig, i hvert fall når reklamen kommer fra andre garnentusiaster... Det har resultert i disse tre herlighetene
Bugga og skinny bugga. Gleder meg til å prøve disse garnene ut på sokker. Det strikkes fortsatt sokker, men intet ferdig enda. 

Ha en fin søndag!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar