torsdag 1. januar 2015

Januar planer og ønsker

Nytt år, nye muligheter. Første måned ut med sokkeklubb og mål. Målene er bare ønsker, men å skrive de ned, gir noe å strekke meg etter. Så får jeg se når måneden er over, om jeg har klart noen av mine mål.

Januar garnet ble trukket rett over midnatt, og det ble dette herlige nøste.


Planen er å strikke Grasious, og bli ferdig innen utgangen av måneden. Jeg har lagt opp til sokkene, men ikke tatt bilde av de enda.

Har funnet fram en pose med noen halvferdige sokker, to enslige og en som mangler hel og fot. Planen er å bli ferdig med disse innen utgangen av måneden. Må også legge opp til et par nye, de er gave til min bror.

Ellers har jeg to "ufo'er" som har lagt på vent pga min vonde skulder. Håper å få strikket litt på de, og fullføre en av de, denne måneden (er ikke mye som gjenstår på noen av dem...). Skulderen er fortsatt vond, men litt om gangen går vel. Monteringen av de er ikke mål denne måneden.

Det var månedens mål, så får jeg ta en oppsummering på tampen av januar og se resultatet...

Ha en fin start på det nye året, måtte det bli et godt år!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar