søndag 4. mai 2014

Lace og Arwetta

For en tid tilbake siden vant jeg en hespe med Drops Lace garn i Strikke Maske sin giveaway. 



Premien kom i posten etter noen få dager, og har siden lagt hos meg og ventet på at jeg skal finne noe å lage av dette. Bestemte meg fort for at det måtte bli en sjal, men hvilket... 
Hadde også manko på pinner, og mange prosjekter å fullføre, så det fikk ligge litt, og modnes. Men nå her jeg tatt det fram, nøstet opp 800 meter glatt garn for hånd (en kunst i seg selv, utrolig at nøste ikke stakk av for meg...).


Dette skal bli Begonia Swirl, et enkelt sjal som ser ut til å ligge godt rundt halsen, og var dekorativt og sommerlig. Garnet var glatt å strikke med først når det var få masker på pinnen, men blir fint nå som det begynner å vokse til.

I går kom det også en pakke med garn i posten... Denne gangen Arwetta Classic. Et nytt bekjentskap som jeg gleder meg til å teste ut. Mange herlige farger. Planen er at dette skal bli til en del sokker. Ja jeg har sokkedilla for tiden... Og ja, jeg har strengt talt nok sokkegarn... Men ikke så mye tynt, ensfarget... Her er fangsten:


God søndag!! Nå skal Arwetta på pinnene mine :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar