lørdag 22. mars 2014

På flyttefot

Bloggen er på flyttefot. Jeg hadde den en liten stund på egent domene, men den gav ikke de mulighetene jeg var ute etter, og ble tungvindt å bruke. Så nå prøver jeg meg heller her, og håper jeg blir fornøyd med layout og utforming. 

Gamle innlegg kan leses her.

I øyeblikket strikker jeg mest på Next year in Lerwick genseren min. 


Kobler litt av med sjalet til min far, en forsinket gave (bilde kommer senere). Og nå i helgen har jeg koblet av med Sjaligan, den er bare rett strikk, med noen kast og to rett sammen. Den nærmer seg avsluttningen, så frister å få den ferdig nå.


Før jeg fikk Lerwick gensern på pinnener gikk det mye i sokker. Har fått ferdig en sokk av flere slag. Grunnen til at jeg har strikket bare en av et par nå, er at jeg lånte en bok, og måtte prøve litt fra den før jeg må levere tilbake.



I dag har min sønn laget en nydelig eplekake til oss, ser den ikke fristende ut. Som vi har nytt med is. 
 Nå står pizza for tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar